O nás

            Študentskú spoločnosť programu aplikovaná ekonómia, Life in eye, založil 15. septembra 2011, tím mladých ľudí, ktorých myšlienkové pochody sú výnimočné a ojedinelé.
Ich hlavným cieľom je prostredníctvom odborných prednášok oboznámiť žiakov vo veku 15 – 18 rokov s nástrahami sexuálneho života a tým znížiť narastajúci počet pohlavných chorôb na Slovensku. Tieto služby a výrobky sme sa rozhodli ponúkať preto, lebo sami dobre vieme, že dospievajúca mládež je málo informovaná o veciach týkajúcich sa sexuálneho života, pohlavných chorôb a antikoncepcie. Informácie, ktoré majú sú mnohokrát skreslené a nepresné, navyše často ovplyvňované vrstovníkmi.
Prednášky budú obsahovať všetky uhly pohľadu na danú tému, pretože niektoré vyznania určité formy antikoncepcie a predmanželský pohlavný styk nepovoľujú.

            Sprievodný produkt prednášok, informačná kazeta, obsahuje informačnú brožúru so základnými informáciami o pohlavných chorobách, o jednotlivých druhoch antikoncepcie, odpovede na najčastejšie otázky a zaujímavosti o prezervatíve. Ďalej obsahuje prezervatív, v obale s červenou stužkou, ktorá symbolizuje „Deň boja proti AIDS“, a tiež i návod na použitie prezervatívu v obrázkovej forme. Súčasťou kazety je aj prívesok na mobil so znakmi pohlavia. Celá informačná kazeta je zapečatená nálepkou s logom spoločnosti.
Aby sme cieľovú skupinu oboznámili s našimi službami a výrobkom, použijeme základné formy reklamy – reklamu na internete, reklamné plagáty a doplnkové propagačné materiály. Propagácia na internete, je veľmi aktuálny a moderný spôsob reklamy, pretože dnes už takmer každý mladý človek sa vzdeláva či zabáva na internete. Reklamné plagáty umiestnime v školách a zašleme ich na cieľové školy, v ktorých chceme ponúknuť náš produkt.

            O tom, že sme sa rozhodli ísť v podnikateľskej činnosti správnym smerom, hovoria aj naše plánované finančné ukazovatele – predpokladané výnosy 1 472 eur, predpokladané náklady 477 eur a plánovaný zisk 806 eur.
            Vzhľadom na to, že do nášho podnikateľského zámeru sme už investovali veľa úsilia a je vo vysokom štádiu rozpracovanosti, zostáva nám už len vykročiť tou správnou nohou a v plnom nasadení sa pustiť do organizácie samotnej prednášky a predaja informačných kaziet.